Pagina's

maandag 17 oktober 2011

Lush Times

Heey,
Ik wil het vandaag eens hebben over...
De Lush Times (zie titel).
De Lush Times is,
(zoals sommigen van jullie, misschien al weten)




Een krant met alleen maar info van/over Lush,
Zoals korte reviews,
Previews van nieuwe producten,
En
Product-prijzen.
Ik ben hier helemaal weg van...
Er komt zo'n 3 รก 4x per jaar een Lush Times langs.
Je kunt hem natuurlijk (gratis) ophalen,
Maar ook (gratis) laten versturen...
Hoe da zit moet ik nog een beetje 'uitdokteren'.
Als ik meer weet horen jullie het wel!
Nou, dit was de blog voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden...
en tot de volgende keer
Xoxo
Emma(tjuh)

3 opmerkingen:

  1. haay
    waneer maak je weer video's
    en artikels '
    ???
    en kijk eens op mijn blog
    liefs larissa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig! Ik ga zo snel mogelijk beginnen... Op een andere site! www.GirlzTime4Ever.blogspot.com Kijk daar ook eens !

      Verwijderen